Bm Besök

Idag var det dags att ge sig iväg till barnmorskan. Tre veckor har bara rusat iväg. Kom dit och som vanligt frågade hon hur allt var och jag svarade som vanlgt att det rullar på.... hon måste tycka jag är en tråkig person eftersom ajg aldrig frågar om något *skrattar*
Hon tog blodtrycket och det var bra men hade gått ner lite. Sen var det dags att lyssna på magen och när hon lyckades fånga upp det s måste hon träffat rätt på den lille för jag har aldrig hört hjärtljuden så tydligt och starkt. De tickade på i 134 (Lägsta hitils)  oxh den Lille gillade inte alls när hon var där och tryckte utan svarade med att sparka på som bara den. sen mätte hon magen och den var 29cm så jag följer min kurva bra ( den övre då) Sen pratade vi lite om värken jag kan känna ibland, den påminner lite om mensvärk och hon trodde det kunde vara förvärkar och att jag skulle vila när jag kände dem. För säkerhetsskull skall jag göra en urin odling nästa gång och skulle det bli värre skulle jag höra av mig.
fick en ny tid den 16/4 och efter det kommer besöken vara oftare.

Efter besöket hos Barnmorskan åkte jag och Lena till Kungälv och åt lunch ute i solen hur skönt som helst. Sen åkte vi hem till min mamma där jag fastnade ett par timmar ute i solen. Känner nu att ajg har fått bra med färg i ansiktet och på armarna. Mötte upp Fredric inne i stan så vi kunde åka hem tillsammans. Fantasin för midda var inte den bästa så det fick bli tonfisksallad med makaroner. det lev en riktigt smaskig sallad.

Kommentarer
Postat av: cissi

Skönt att allt e bra med maggen :D Det närmar sig med stormsteg!! Vi tänkte åka ner till Liseberg nångång i sommar, då kanske vi kan ses lite? :P Så får bebbarna "leka" lite med haha.. :D Kramisar

2007-03-28 @ 11:38:32
URL: http://cissinyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0