Magen de senaste två veckorna!

Efter begärna om att jag skall lägga in lite bilder här med så slänger jag upp några.. har inga från denna veckan det kommer längre fram.




vecka 29


       
Vecka 28





vecka 27

Det var lite bilder i alla fall... Nu skall jag ta och väcka sambon min så vi kommer ut i solen och kan fixa lite i trädgården..... inte nog med det det är juh voffeldagen idag och Lena är på väg hit så det blir en riktig mys söndag.
Imorgon Börjar fredric jobba så det blir en omställning för oss alla jag får lära mig att gå upp och få iväg angelica til skolan sen stöka här hemma innan jag hämtar henne... efter det skall juh middan göras så den är klar när fredric kommer hem.
Kommer ta ett tag att vänja sig vid alla dessa nya rutiner men på nått vis skall det bli kul med att fungera som vilken familj som helst där gubben jobbar på dagarna och samtidigt slippa oroa sig för ekonomin.
Nä nu skall jag hoppa i mina nyinköpta snickarbyxor och göra mig klar innan de dyker upp här på dörren
:-D

Kommentarer
Postat av: Marci

Kikar bara in o påminner Pillan om hur otroligt fin hon är med sin stora gravida mage! Ha det underbart, puss puss

2007-03-26 @ 23:39:11
URL: http://marci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0