En lång natt igen

Trotts att de sa på dagis att de tyckte Elin var bättre igår så var hon regält hängig och grinig igår kväll. Minsta lilla som gick emot henne så bankade hon och slog i all smällde i dörrar och tömde mina skåp i köket. Men tillslut vid halv åtta fick jag henne att somna. Det var helt ljuvligt när det blev lugnt och skönt här hemma. Var het slut efter astt ha tampats med henne hela eftermiddagen. Känns fruktansvärt att känna så men ibland vet man inte vad man skall göra eller hur mycket mer man orkar. Men när hon la sig i sängen var hon lika söt som vanligt och ville kramas massor.
Natten blev rätt lång för oss båda då hon fick den ena host attacken efter den andre vilket höll oss båda vakna större delen av natten. Så när klockan ringde för att gå upp till jobbet insåg jag att Elin hade sovit på tok för lite för att orka så många timmar på dagis och jag hade inte fått mycket sömn jag heller så jobba kändes inte allt för lockande. Ringde dagis och jobbet och sa att vi blir hemma idag.
Får hoppas att natten till i morgon inte blir lika illa.
Elin sov gott fram till sju i alla fall då solen började titta in genom hennes fönster. Men än så länge verkar hon vara på gott humör och sitter och tittar på Pingu. Förhoppningsvis kan vi gå ut lite längre fram på dagen nu när solen lyser så skönt ute och fåglarna kvittrar som tokiga


Mammas snoriga skrutta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0