4st små nya!!

Ikväll fick jag förklaringen till varför min kära dötter har krånglat så med maten det senaste och även kännts lite varm till och från. Ikväll när jag skulle borsta tänderna upptäcker jag att stackaren håller på att få fyra nya kindtänder. De två där nere har kommit upp en del men de två där uppe är bara piggar än så länge.
Det moste juh göra tokont i munnen på henne. Kanske är tänderna som även gjort att hon varit lite extra gnällig det senaste och inte bara trotsen.

I övrigt har det varit en härlig dag i dag. Förmiddagen var lugn här hemma gjorde inte många knop innan det var dags att åka till jobbet. och även där har allt flutit på behagligt innan man viste ordet av var det dags att åka hem för kvällen. Kärra har varit fullt med små monster, spöken och häxor som gått runt och knackat på dörrar.

Märkligt nog har jag redan börjat få lite av julstämning. folk tror nog inte jag är klok just nu men den kom så smått när jag och mamma satt och planerade allt som skall hända nu i december med bak, pyssel och annat som skall göras inför julen.
Jag har nog aldrig sett fram emot en jul som jag gör med denna. Och den 8:e december kommer desutom min syster från Australien på besök och stannar i fem veckor. Nu går jag bara och väntar på att få sätta upp mina adventsljusstakar och sätta upp ljusslingan i häcken. Men skall November gå lika fort som oktober har gjort så är vi snart där :-)

nä nu är det dags att krypa ner i sängen så jag orkar upp till jobbet i morgon
kram på er alla

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Stort grattis! Du vann hos Carolina1979=)

Allt bra med dig? Kramar

2009-10-31 @ 23:01:30
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0