Familjen väntar tillökning!!

Nu var ni säkert många som hoppade till när ni läste rubriken hehe. Men det är så att våran Hund Nikki väntar valpar. De beräknas komma runt den 28Nov det är vad jag kallar födelsedagspresent Gissa om min svärmor och hennes man är glada nu. De är väl lite oroliga för att det bara skall vara en eftersom det var det de såg på UL idag men ibland kan där finnad fler som gömmer sig bakom varandra.

I övrigt har det varit en rätt dramatisk dag på jobbet. Fick ett larm från ett par där han låg i en stor blodpöl så det var juh bara att skicka in honom med blåljus så fort som möjligt. Det är märkligt hur man kan stänga av sig när det verkligen gäller för när jag stod där hade jag inte alls ont av det och vet precis vad jag skall göra men nu på kvällen har bilden dykt upp flera gången för mig av vad det var som jag igentligen såg. Sen har det varit fullt upp att göra på jobbet hela dagen.
Var så trött när jag kom hem att jag somnade med datorn i knät och då är det illa.

Måste slänga in en bild på min lilla trollunge som är hela 28månade idag... med andra ord bara två månader kvar till 2,5år vart tar tiden vägen.


mammas lilla rocker!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

va roligt (men jobbigt) med valp(ar)!! ^^

och vilken söt lite tös du har...



trevlig helg! kram kram

2009-10-23 @ 18:43:59
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0