Feber och gravid ingen bra kombination

Vaknade igår morse av att jag mådde konstigt men kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var... under dagen dök huvudvärk upp kände mig helt orkeslös och öm i kroppen... blev inte mycket gjort här hemma inte. När fredric kom hem låg jag och sov i soffan och han skulle stryka mig över kinden. Och då vaknar jag av att han högt utbrister men gumman du kokar juh... Japp där kom febern med.
Tänk dig hur man mår när man är så där riktigt bakis att man bara vill gräva ner sig så gick jag runt och kände mig igår... då skall man även släpa runt på en stor otymplig mage som sparkar och har sig där inne... försöka ta sig upp från soffan fast hela kroppen pretesterar för att gå på toa var tjugonde minut.
Kan säga att då önskade jag att jag vora allt annat än gravid.
Som tur är har jag en udnerbar sambo som tog hand om allt när han kom hem... han handlade fixade med middan en kröp vi ner i sängne för att titta på tv men jag somnade ganska sabbt så han väckte mig till mit favoritprogram och efter det somnade jg som en stock igen.
Vet att han har oroat sig hela natten för mig då jag vaknat av att han ligger och stryker mig i pannan eller på kinden.
Idag mår man väl något bättre men magen har slått bakut och är stel och öm i hela kroppen.. febern kommer och går den med.
Förhoppningsvis mår jag bättre till Fredric kommer hem... kan juh itne vara så kul för honom att vara hela dagen på jobbet komma hem trött och mötas av en hängig och grinig flickvän... nä idag skall jag i alla fall lyckas laga mat nått vettigt måste jag göra med mina dagar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Krya på dig gumman!

2007-04-19 @ 13:53:25
URL: http://www.carolina1979.blogg.se
Postat av: PellePop

Ja men är man Bakis så funkar Kebabgrillen du vet var. Efter den känns det som om man vore gravid

Krya på dig

2007-04-20 @ 09:01:52
URL: http://pellepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0