Lilltösen 18!!! Grattis

Tänk nu har även den minsta systern paserat den magiska siffran 18. inte klokt vad fort ens syskon åldras... själv står man juh still eller ja. Nu är det bara lillskiten kvar som inte räknas helt som vuxen, men han fyller 15 i år så så liten är han inte längre och han slår oss alla i Läng och än så länge slår jag honom på brädden.
Så igår var det lite kalas för syster yster med släktingar och underbart vackra blommor. Som tilltugg serverades det rostbiff och potatissallad sen var det dags för kaffe och tårta som Terese och mamma gjort.. mumma. Sen var vi alla så mätta att vi inte var långt ifrån att spricka.
Syrran fick mesta delen pengar i present men det kanske inte är så konstigt med tanke på att hon aldrig talar om vad hon önskar sig... men det blev även en och annan present... me nden bästa presenten av alla var nog att hon fick reda på att hon fick sommarjobbet GRATTIS

Sen fick man sig en tankeställare när släktingarna skulle åka och de klappade på magen med komentaren att nästa gång vi ses så är ni två.... då gick det upp ett litet ljus om att det är inte så långt kvar nu trots allt.
Det känns med för den lille trycker sig bara mer och mer ner i bäckenet och trycker på... vet inte riktigt hur man skall beskriva känslan.
Enligt mina föräldrar har magen börjat sjunka något med fast själv ser jag inte att det händer så mycket just nu... är bara den lille som blir starkare och starkare.

Idag får jag besök av min största lillasyster Teres så det blir väl ett par timmar ute i trädgården med lite skvaller och skitsnack... sen blir det grilltajm när gubben kommer hem från jobbet. får passa på att njuta när man har sällskap inte så kul att sitt adär ute och uggla själv på dagarna.
Fast jag borde damsuga innan hon kommer få se om jag lyckas få tummen ut och ta tag i det.

Sen har man varit duktig och fått in ansökan om Föräldrapenning... trodde aldrig jag skulle förstå mig på det där mne vi får vl se när jag får svar om jag gjort rätt... har bara sökt för de första 185 dagarna eftersom jag sen vill börja ta ut lägsta nivå med och spara på mina SGI dagar så länge som möjligt.

slänger in en bild på mig och magen med imorron går man in i vecka 34
image19

Kommentarer
Postat av: PellePop

Hahaha Tjena tjockis. En annan har ju gått över Exet på frdagen RioRio på lördagen och vilade isöndags men igår blev det Louge (eller hur det nu stavas) Så det är en gyllene dag för Deklarationen vill jag lova med inte en hjärncell kvar i knoppen. Helt otroligt att din syrra e 18 nu =) Då kanske man snart ser henne ute på avenyn då =) Seeya later

2007-05-01 @ 16:40:19
URL: http://pellepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0