Poff så var helgen över

Det är inte klokt hur fort det går just nu var juh nyss det var freda och nu sitter man här själv igen och gubben är tillbaka på jobbet.
helgen har varit supermysig och vi har bara tagit det lugnt. I lördags så fastnade jg ute i solen men en bok medand Fredric fixade lite här hemma. Sen gjorde vi underbar Lax till middag.
Igår var vi i kyrkan och lyssnade på när Angelica sjöng... själv är jag inte så förtjust i att springa i kyrkan men när lilltösen sjunger så får man offra sig... var imponerad av mig själv hur mycket jag igentligen viste om Palmsöndagen.... vart nu den informationen kommer ifrån har jag ingen aning.
Efteråt gick vi hem i lugn tackt och njöt av vädret... och Äntligen lyckades jag få tummen ur när det gäller mitt broderi... Behövde en paus från solen. Så det blev gjort riktigt mycket på det igår... Fredric lyckades dessutom laga min brors xbox360 som vi hade gett upp allt hopp om.

Slutet på förra veckan var väldigt lungt det med jag och Angelica var ute mer eller mindre hela tiden i trädgården och fixade eller bara njöt av det underbara vädret. Fick träffat ett gäng goa tjejer på torsdagen. Synd bara att man bor så långt bort så man fick åka hem tidigt men men förhoppningsvis kommer det fler fikor framöver.

Får se om jag får besök idag eller inte Jenny och hennes kille sa att de skulle komma förbi nu på förmiddgen men än har jag inte hört nått från dem... kan vara lite svårt att hitta hit utan vägbeskrivningen.

Tre dagar kvar så är Syrran äntligen hemma :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0