Ute på äventyr.

Igår fick jag för mig att hemma kan jag juh inte var när det är så underbart väder. Så hippsan happsan så bestämde jag mig för att åka ner till mina föräldrar i GBG.
Givetvis fick det bli buss ner då jag envisats med att inte ta mitt körkort. Det är otroligt vad rädda folkj är för att hjälpa andra men jag hade inte räknat med så mycket annat iofs. Fick vacker klara mig av och på både buss och spårvagn på egenhand. Tur man har en så lätt barnvagn.
Väl hemma hos mamma satt vi ute i trädgården och njöt av sommaren. Elin hade en riktig Vaken dag tror hon bara sov En och en halv timma på hela dagen. hur vaken och glad som helst.... men när hon blev trött började hon skrika hysteriskt som om hon var rädd för att sova. Likadant var det varenda gång. Tur man har sina syskon som körde runt med henne i vagen så jag fick mig en liten puas.
Vi var även nere en sväng och hälsade på min mormor som inte sett Elin innan.
Vid fyra dök Fredric upp och vid fem kom Terese och pappa hem igen efter att ha varit ute och övningskskört. Det blev grillad middag med kantarellstuvning. Elin skulle självklart vara med så vi fick bulla upp henne i vagen så vi fick en chans att äta. Hem gick mycket enklare eftersom vi var två nu... men nu hade Elin bestämt sig för att hon inte alls ville liggai vagen utan pappa fick vackert bära på henne. Hon blev tyst först då bussen började köra då somnade hon äntligen men så fort vi gick av så var hon igång igen.
Sen fortsatte det hemma tror hon äntligen somnade runt elva.

I Söndas var vi iväg på kalas men då sov hon igenom hela alltet i stället och hon skickades runt från famn till famn . idag har det varit samma visa som igår.. mamma skall bära runt på henne och hon sover bara korta stunder för att sen skrika hysteriskt och går knappt att trösta.
får hoppas på att det är övergående för på Fredag är det dags för släktkalas på pappas sida och är hon pådet humört åker jag inte ner.
Nä nu får fredric ta och komma hem med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0