Bm besök på övertid.

Nä inget har hänt än om man bortser från alla mina SD som förstör min natt.
De drar igång på kvällarn för att hålla på natten igenom och försvinna bort tidigt på morgonen. Så till min stora besvikelse vaknar man i sin egna säng varge morgon och inget har hänt.
Igår var det dags för första besköket hos Bm på övertid.
vikten låg nu på 96
hjärljuden på 136 (var längesedan de låg över 140 nu.... kan det vara en pojke)
magen mätte 38
Blt 110/70
urinen visade inget.

Sen blev det diskussioner om läkarundersökningen som skall göras när man gått över 14dagar. men min Bm tyckte att nu har jag haft så ont så länge så hon skulle se om hon inte kunde fixa en tid till mig redan på onsdag eller torsdag. och med orden att det kanske kan hjälpa hjälpa på traven och såg lurig ut.

Inatt hade ja riktigt täta Sd men de gjorde inte så ont så jag lyckades somna ifrån dem runt två tre men sen vid fem satte det igång igen med ont i ryggen och Sd vissa är kraftiga och gör riktigt ont medans andra bara spänner magen.
men idag får den inte komma för brosan fyller juh år. Förhoppningsvis orkar man åka ner idag och gratta. hade varit kul att träffa släkten och samtidigt fördriva lite tid och äta gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0