Lögner och svek.

Trode man hade vuxit i från den tiden då man gång på gång skulle upptäck att ens vänner inte är de man tror. Men det har hänt igen. Tror att det är nog den värsta känslan som finns när man upptäcker hur falsk ens vän kan vara.
Detta var det sista jag behövde nu när jag går och väntar på att den lille skall komma. men sammtidigt är jag glad att det kom fram innan man har anförtrott sig allt för mycket till denna personen.
Personen i fråga har suttit och hittat på lögner och vridit på sanningen inför mina arbetskamrater där jag inte ens har en chans att dementera eller förneka eller försvara mig. Det märkliga i allt detta är att hon har inte sagt ett ljud till mig om allt hon pratat om där nere. Om det nu var så att hon uppfattar saker och ting på det viset som hon vitt och brett pratat med mina arbetskamrater hade jag uppskattat att hon tagit detta med mig. Sen sitta och säga att jag håller det hemligt och ljuger för min familj om saker för att de inte skall få reda på hur dåligt jag har det....... Jag har ALDRIG varit så lycklig som jag är nu.... Har världens underbaraste sambo och skämmer bort mig och tar hand om mig får mig känna mig älskad och omtyckt som ingen annan tidigare har gjort. Och att sen även dra in hans dotter i det hela sitta och diskutera hur våran ekonomi är och inte är. Trode det var sådant man kunde prata med vänner om men tydligen inte för man vet inte vad det blir av det man sagt när hon skall föra historien vidare.
har inte orkat konfrontera personen i fråga lite därför jag skriver här vet att hon är inne och läser så med andra ord sluta ring mig kom inte och banka på min dörr bara för att jag inte har svarat på de senaste 20 samtalen. En person som beter sig på detta vis har jag ingen lust att umgås med eller ens prata med för den delen.
Hade hoppats på att det skulle sluta ringa och jag skulle kunna ta detta med henne personligen när jag känner att jag orkar men nu har vi varit tvugna att dra ut hemtelefonen stanga av ljudet på våra mobiler för det ringer i ett. En Normal person hade för länge sedan fattat vinken att vi vill inte prata med dig så sluta ring. och kom inte hit för ingen av oss vill se dig... inte just nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan ju va så att personen i fråga kanske va orolig att det hade hänt dig något .. om du ivanligafall svarar när det ringer ... men hon fattar nog vinken .. ha det så jätte bra !!

2007-06-13 @ 22:20:17
Postat av: Carolina1979

Kram till dig gumman, finns här om du behöver - det hoppas jag du vet! :)

2007-06-13 @ 22:40:19
URL: http://www.carolina1979.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0