Dessa förvärkar!!!

Var det ingen som kunde ha varnat en för detta. Igår tänkte jag vara duktig och följa min sambos råd att bara tadet lungt och inte göra nått fören han kom hem och så gjorde jag. Vid två igår så kom den där molande värken smygandes som sakta blev värre och värre och kom i omgångar men fortfarnde med för långt imellan för att jag skulle våga tro att det kunde vara på gång. Gick med Fredrick och handlade mat för att komma ut lite och röra på mig men fy vad ont det gjorde som en enda stor sammandragning från det jag gick ut genom dörren. värekn fortsatte hela kvällen men kom med 15-20min mellanrum så jag gick och la mig tillslut.
Var som vanligt uppe och sprang på toa inatt men upptäckte då till min frustration att ajg är på väg att bli förkyls har ont i halsen och är lite snuvig så tyspiskt att det oxå skall komma nu.
Vid halv sex imorse vaknade jag av att nått kändes konstigt och ajg hade så ont i halsen att jag gav upp försöken på att somna om. Nu sitter man här igen med den där värken som bara är den kommer inte tätare eller tilltar .... undra om det är så här man skall ha det de närmsta veckorna... hur tusan skall man då orka med en förlossning.
Jaja är väl bara att försöka bita ihop och håla modet uppe det är juh som absolut mest 31 dagar kvar tills den lille kommer ( då har jag gått över 18 dagar och de sätter igång mig).
min Lilla mage vecka 38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0