Valrossen har strandat

Ja det känns så i alla fall... Det är jätte skönt vänder ute men sitter man unte nä.... försökte igår och det var väl skönt men efter ett tag fick jag ont i ryggen av  stolarna sen svullnade fötterna så illa så jag kunde knappt gå på dem. Det finns så mycket jag vill göra ute i trädgården men klarade inte mer än att plantera om lite växter igår innan kroppen sa ifrån.
Idag har jag inte fått mycket gjort. Natten var sömnlös men det börjar man vänja sig vid kan inte hitta någon skön ställing att sova i en sambo som snarkar och jag får dåligt samvete så fort jag putter på honom så han kan vända på sig.... han behöver juh sova. och som grädde på moset har man fått så kallade förvärkar som känns som en kraftig mensvärk som kommer och går hela tiden... och jag misstänker att delar av den så kallade "slemproppen" kom i morse så vi får väl se vad som händer framöver.... men just nu känns allt tungt och jag är trött, kommer mig inte för att göra nått här hemma och får då dåligt samvete för det det är varmt och jag svettas som en gris försöker hitta så svala kläder som möjligt men det är lättare sagt än gjort har inte så mycket sommar kläder i denna storleken tyvärr...
Nä du där inne du får ta och komma ut nu hyreskontraktet är på väg att ta slut nu.
jag och magen vecka 33+6
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0