Snart är man fru Blåholtz

Ja av rubriken att dömma så kanske ni förstår att Fredric har gått och firiat till mig. Den 3 oktober när han kom hem på kvällen gick han ner på knä i trappan och frågade om jag ville gifta mig med honom... ni kan kanske gissa svaret själva ;-) Ringarna har vi redan bestämt och skall skicka efter så fort vi har fått ihop pengar till dem. Inte billigt med förlovning idag. Sen blir det borgerligt bröllop innan den 24dec misstänker att fredric kommer fixa något ihop med min födelsedag eller runt där. det återstår väl att se.


I övrigt så rullar det på Elin växer så det knakar och vägde för en vecka sedan hela 5840 och var 61,5 lång så nu är hon stora tjejen. Igår var vi iväg och vaccinerade henne med. Trode hon skulle gallskrika för det gör rätt ont att få en stor nål intryckt i benet men hon satt nöjd och glad och tuggade påen bitring. Det krävs mycket för att få den damen på dåligt humör... det skulle väl vara trötthet och hunger då.
Hon har även börjat äta gröt nu på kvällaran och är som en liten fågelunge som bara gapar efter mer... har även testat lite olika pureér och favoriten än så länge är mango får se vad hon säger om majs puren imorgon heheh


i övrigt lunkar allt på i vanlig takt här hemma dagarna flyter in i varandra och veckorna rusar förbi en.
Till helgen skall vi väl bjuda hit lite folk så vi får firat fredrics födelsedag riktigt blev lite pankaka av allt i helgen. men en fin tårta blev det i alla fall som dessutom Fredric har gjort själv.

Ikväll blir det Pinball turnering mellan mig och Fredric får se hur länge det håller på eftersom han är så dålig förlorare hehehe.

Kommentarer
Postat av: Nea..

Massor med Grattis till er båda!! Kramar från Moa och Nea

2007-10-11 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0