Nu är det naturdiet som gäller

NU är jag trött på att det inte händer något varken på vågen eller måtten tråtts alla mina ansträgningar med träning och annat. SÅ jag tänkte jag skulle testa på det här med naturidet. Kör på helfart nu sedan i torsdags och kommer köra på i två veckor för att sedan sakta trappa upp med mat.
Till min stora lycka så visar sig resultaten snabbt och vågen har redan krupit under 95.... idag när jag stälda mig visade den 94,2kg... det var ett bra tag sedan... ny ser jag framför mig hur vågen kommer visa udner 90kg vilket den inte gjort på väldigt länge. men nu vet jag att det är möjligt och träningen kör jag på stenhårt med nu jäklar nu sätter det fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0