Förkylningar som inte vill släppa taget.

Här hemma har det varit rena rama sjukstugan sen förra helgen. I måndas var jag hemma med båda barnen. Elin hade kvar sina utslag som höll henne vaken hela natten. Även på tisdagen fortsatte det men hade blivit något bättre. Givetvis blev juh även jag dunderförkyld. Sen tog Förkylningen omtag på stackars Elin , hon har fått en hosta som inte är av denna värld vilket gör att hon är vaken större delen av nätterna.
Själv är man både snorig, hostig och ont i hela kroppen... febern kommer och går.
Fredric har väl åkt på en släng han med men har så mycket att göra på jobbet så han har tagit sig dit endå och jag varit hemma med Elin.
Idag var det tänkt att jag skulle jobba men vaknade av ett telefonsamtal vid åtta på morgonen. Det var min samordnare som ringde och frågade om jag inte ville ta lite kompledigt då det saknades körkort nu på kvällen och jag kanske behövde en extra dag hemma. jag var inte sen med att tacka nej till det kan jag lova.

såhär har vi spenderat större delen av veckan hemma

I övrigt har familjen fått lite tillökning. För varge dag man tittar i akvariet har det kommit nya Yngel... får se hur många som klarar sig till vuxna fiskar med. men någon borde klara sig. Idag lyckades jag räkna dem till sju yngel som simade runt i gömmorna av rötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0