Ny kickstart!

Nu har det varit segt med min viktnedgång... inget händer med varken vikten eller måtten. Så nu bestämde jag mig för att köra på stenhårt med gympan varge dag och är uppe i 50situps morgon och kväll. Sen har jag även börjat med nutrilett intensive som jag tar till frukost mellanmål och kvällsmat. Lunchen och midddagen är Fortfarande mat men jat har dragit ner drastiskt på mina portioner. Sen har jag idag varit iväg och köpt mig nya träningsskor då jag tänkte haka på ett gäng tjejer här uppe i Ale på sportlife. Skall testa nu på söndag då en av mammorna i föräldragruppen hade gratis bljett men jag tror ändå att det blir att jag köper kort där. får juh all träning både gruppträning och tillgång till gymet solning och vattenmassage för 299:-/mån. och nu har jag bestämt mig så nu gör jag allt som krävs för att tappa dessa kilon.

satt igår och sprang på en rolig sak på nätet där man kunde lägga in sina mått och vikt och fick en virituell bild av hur man ser ut. så jag gjorde en på hur jag ser ut idag och hur jag ser ut om 20KG
image118
detta är min nya motivations bils nu mera.

Kommentarer
Postat av: Lotta

vad var det för adress till den där virituella bildgrejen?

2008-02-28 @ 20:48:00
Postat av: Pjatten

här är adressen fär de som är nyfikna... www.mvm.com
jag gjorde två modeller och satte ihop dem i paint

2008-02-29 @ 19:30:36
URL: http://pjatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0