Några cm till :-)

Ja som vanligt har jag inte kommit åt en våg... men jag har varit duktig och mätt mig i alla fall så här kommer den nya ställningen för nu

                          7-jan         18-jan        26- jan     Totalt                   
Överarm          40cm        40cm         38cm       -2cm
Lår                    68cm        66cm         64cm       -4cm
Knä                   45cm        42,5cm     39cm       -6cm
Stuss                117cm     115 cm      110cm      -7cm
undre mage     119 cm    116cm      112cm      -7cm
övre mage        111cm     102cm      96cm        -15cm
byst                    116cm      107cm      104cm      -8cm


jag  får gå på mina mått men enligt dem händer det juh en hel del.. tyvärr vet jag inte vad dsom hä'nder med mitt humör just nu för jag är fruktansvärt grinig och lättiriterad.. vet inte om det beror på väder och annat eller om det är detta.
Sen h ar jag inte kunnat träna som jag brukar men har känt när jag kommer hem från jobbet att det har tagit ordentligt på mig har varit helt mör ibenen om inte annat efter allt cyklande och promenerande som man gör.

Förhoppningsvis kommer jag åt en våg snart med och då hoppas vi på att den visar minus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0