Angelica 8 år!!!

Poff så hade ett helt år rusat förbi och Angelica fyllde åtta... Så hela helgen nu har bestått av kalas och god mat och massor med presenter.
På lördagen hade Angelica sitt barnkalas på Lek och buslandet... vilket jag tyckte sådär om för det var ingen service alls från den personal som skulle vara med.. men efter lite påpekande så drog de av på priset för det. barnen var glada och nöjda i alla fall Angelica fick massor med Roliga presenter framför allt pysselsaker så ni kan juh gissa vad hon sitter och gör om dagarna nu.
På söndagen kom Farmor och Rolle hit på besök och firade Angelica då då blev det ännu fler paket goda kakor och glass.
På måndagen då hon fyllde så åkte jag och fredric ner och köpte en Cykel till henne som vi mötte upp henne med efter skolan... gissa om det blev glada miner där 'skrattar* det bästa var nog att det var lås på cykeln det hade hon aldrig haft innan. Sen blev det blåsa ut ljusen och äta kladdkaka.
Nu till helgen skall Hennes mamma ha kalas för henne hemma hos dem med släktingar och då blir det ännu mer presenter.
I övrigt har familjen här hemma varit snoriga och febriga men hållt humöret uppe endå... Elin och angelica busar som aldrig förr nu när Elin kan krypa efter henne... sen har Elin börjat jaga hunden vilket nte är lika uppskattat av Nikki alla gånger .



På lördag skall jag och fredric göra våran första vuxen utflykt sedan Elin kom.. vi har bokat bord på pasta etc. för bara oss två. Elin skall få vara hemma hos mormor hela helgen och mysa medans vi passar på att äta gott och sova ut hehe.

Trots alla dessa kakor och smarriga efterätter hade det gått riktigt bra med min viktnedgång... hade juh hoppat upp till nästa 97kg igen ett tag och stått still där ett par veckor men nu i måndags var vågen nere på 95.9 igen och den fortsätter att sakta gå neråt... så bara jag kommer igång med träningen igen så skall det väl inte vara så svårt att nå första delmålet. Bara man får hålla sig frisk nu med och min axel blir bättre så skall det rulla på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0