Mätdag!

Trotts alla ansträgningar denna vacka med gympa varge dag och alla mina situps har det inte häns speciellt mycket varken på måtten och vågen den är jag bara arg på.
så from idag så ökar jag på med tio minuter Pilates efter gympan och sedna situps med Elin i knät så det tar på den nedre magen lite mer.
Sen får jag bli sten hårds mot mig själv och minska ner på mina portioner... men det är jätte svårt när man alltid älskat mat och ätit mycket. men inte nu längre

ändrar tabellen lite så ni slipper se alla mina mätningar

                            7-jan          1-Mars       Totalt minksat               
Överarm           40cm            33cm           -7cm
Lår                     68cm          57,5cm         -10,5cm
Knä                    45cm          37,5cm         -7,5cm
Stuss                 117cm         105cm          -12cm
undre mage     119 cm       106cm          -13cm
övre mage        111cm        87cm            -24cm   (kan räknas som midjan)
byst                     116cm        101cm          -11cm

På söndag skall jag även vara så duktig och skaffa mig kort nere på sportlife här i älvängen och haka på de goa tjejerna som tränar där nere... så nu ger vi det en månad till och hopaps på att lite mer har hänt till dess

fast lite stolt är jag allt över att det trots denna motgång endå har gått rätt bra i det stora hela om man ser till mina mått det har juh trotts allt bara gått två månader. Kläderna sitter juh mycket bättre och jag har inte ont i ryggen längre... men Liiiiite bekräftelse på vikten vill man juh ha med. men det kommer väl gäller bara att inte ge upp för fort antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0