Då hade man flyttat

Otroligt men sant!!! nu sitter jag i våran nya lägenhet och skriver. Är så skönt att allt äntligen är över. Flytten fick en att inse hur otroligt mycket prylar vi äger.. och hur vi har kunnat få plats i våran förra lägenhet det förstår jag inte. Tror jag har packat runt 60lådor sen är det alla möbler datorer och allt annat bös med som man inte flytter med lådor.
lite stressad blev flytten då allt tog mycket längre tid än vad vi hade trott som tur är hade vi fåt nycklarna till denna lägenhten i god tid så vi hade hunnit flytta över en del och redan börjat städa.
Vi fick som tur är hjälp av två arbetskamrater till mig Lena och Andrea ni skall ha ett super duper tack tjejer!!! sen var mina föräldrar och min bror här uppe och hjälpte till.

Sakta men säkert nu kommer låda efter låda på plats i hyllorna och lägenhten börjar mer och mer se ut som ett hem här. Svårt att säga vad det bästa med lägenhten är eftersom den är helt annorlunda mot våran förra Sen att barnen har varsitt rum nu och vi har fått eget rum gör juh inte saken sämre... det ändå som är lite litet är vårat föråd som var dubbelt så stort där vi bodde förut... men men vi får väl slänga en del... eller ja jag säger till gubben att han måste rensa bland sina saker lite mer. jag har i alla fall konstaterat att jag bor ihop med en korsning av en ekorre och skrotnisse... det kanske kan förklara hur otroligt mycket skit denna människan har samlat på sig. Tyvärr är han fruktansvärt dålig på att slänga med men mne med lite träning skall han väl bli bättre på det med.

I övrigt har allt bara gått fint fint med flytten och nu har både jag och fredric en veckas semester kvar då vi kan vara här hemma och göra klart allt här. sen är det bara för er att droppa in på besök så bjuder jag på kaffe.. slå gärna en pling först så jag vet att ni kommer
 ;-P

kort finns att se i b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0