En månad redan

Ja tro det eller ej men nu har jag varit igång i nästan en månad och jobbat. Inte klokt vad fort det går. Allt rullar på rätt bra på jobbet men det är mycket förändringar på gång med både schema och personalneddragningar i nuläget. Men det skall bli väldigt spännande att se vart det slutar med allt som de tänkt sig. Elin stormtrivs på dagis och det är full rulle på henne. Är det inte skrapmärken så är det blåmärken hon kommer hem med. Men så länge inget alvarligt händer så är det juh lungt. Hon har även hunnit med att vara hemma förkyld ett par dagar. Men det är väl så att förkylningarna snurrar hela hösten mer eller mindre på dagis. Så hon får gå så länge hon inte har feber eller jobbig hosta. Sen har hon fått ytterligare fyra hörntänder nu och fyra till är på väg och dår brukar hon blir lite snorig så mycket beror nog på det med. Stackarn munnen får aldrig vila för henne. var på vägkontroll på BVC i början på september och nu ligger hon runt 11,3kg och väger hela 79cm så de trodde itne det var gluten hon var känslig mot. men vi håller nu på att testa om det kan vara mjölkprotein och jag märker redan skilland på hennes mage när vi undviker det i största möjliga mån... så där har vi hog hittat boven i det hela. Skönt att äntligen få en förklaring varför magen varit som den varit

Nu har man äntligen en Ledig helg och då är gubben min uppe på spelträff i sthlm så man är helt ensam med lilltösen men det är rätt gött det med. Fredric har juh sett fram emot så att få åka upp så han får se det lite som sin födelsedagspresent nu. Så i helgen passar man på att städa plocka undan och kanske till och med få packat lite inför flytten.. är juh bara en månad kvar nu. känns lite ovärklig men tillslut sitter man där och man är mitt i flytten.

Idag kommer även min syster yster frida upp på besök sen kommer även Lena och Moa så det blir lite tacos och gott vin ikväll. en riktigt tjejkväll.. vet inte hur längesedan man hade det så det skall bli riktigt mysigt.

ja vad kan jag mer berätta... jo mina kilon fortsätter att sakta gå ner idag visade vågen så "lite" som 90,6 det var ett tag sedn man var nere på den vikten. och det firar man med vin asg jaja nångång skall man få unna sig lite med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0