då var det dags igen

Ja då var man hemma med en snorig tös igen.
Hade haft planer att jobba eftersom det funkat så bra med dagis under veckan trotts att hon varit så snorig. Men imorse när hon kom upp var hon så genomförkyld med hosta och feber att jag tyvärr fick vara hemma igen. Känns inte som om det var allt för länge  sedan jag var hemma från jobbet.
Det komiska i det hela var att tidigt i morse ringde en kompis från jobbet och sa hur det såg ut inför kvällen och att jag var ensam med deligeringar och annat... hur jag nu skulle fixa det hade jag inte en aning om... sen gick det tio minuter och jag var tvungen att ringa och medela att inte jag heller kommer. Tror att de hade svårt att tro på att jag var hemma för Elins skull... men vad skall man göra. Förhoppningsvis är hon bättre till på måndag så jag bara behöver vara hemma en dag med henne. Tar så fruktansvärt styggt på lönen med VAB.

Blir väl att hålla oss i trädgården här hemma idag eventuellt kommer en kompis förbi på lite fika sedan.

Vara utan blöja fortsätter idag med än så länge har det bara varit en liten olycka så vi får se hur resten av dagen fungerar. Elin själv tycker det är jätte skönt utan blöja.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul att det funkar bra utan blöja - hon börjar bli stor :) Hoppas hon blir frisk snabbt!

2009-04-17 @ 10:18:56
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0