En skön Fredag

Som ni kankse märkte som blev det inte att jag satt så mycket mer viddatorn igår efter det att Elin vaknade. Dagen igår blev i alla fall riktigt mysig. När Elin vaknade blev det lite lunch ute i trädgården. Sen kom Angelica hem från skolan och då vart det föllt ös på båda två. Vi får det riktigt varmt på våran altan då det är soliga dagar eftersom det är söderläge och väldigt vindskyddat. Så det slutade med att jag bar ut en spann vatten till Elin att söla lite med. Den ena spannen efter den andra bars ut och vips så hade ungarna vattenkrig. Jösess vad de skrattade och hade sig.
Underbart när man kan vara ute på det viset och bara njuta.

                



Vid tre gick vi in då Elin trotts allt är förkyld och jag hade fått sol så det räckte och blev över. Det fick bli lite film inne under tiden jag gjorde mat.
Efter maten tog hela familjen sig en promenad till affären då det var dags att införskaffa lite fredagsmys. Det var fortfarande väldigt skönt ute trotts att klockan närmade sig åtta på kvällen.  snart snart snart komme de där sköna sommarkvällarna.
Kvällen bestod sedan av att jag och Fredric försökte titta på så skall det låta medans ungarna busade och dansade runt i vardagsrummet. Vid nio slocknade Elin som en stock och inte långt där efter somnade även Angelica.

Själv hade jag fastnat i ett spel inne på Facebook. avskyr när sådant händer men vet inte varför jag sitter vid det igentligen. Mafia wars fick jag en inbjudan till av en gammal kompis i går på dagen och sedan dess är jag fast. ignetligen så gör man juh inte så mycket och det mesta går ut på att vänta på att tiden skall gå ut.
Tur man har det fina vädret så man kommer ut lite med.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

vill du fastna? http://www.the-west.se/ såå roligt =)

2009-04-18 @ 10:08:01
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0