En solig dag och Bolivia Bazar

Det har varit helt ljuvligt ute så jag fick inte alls gjort allt som jag hade tänkt mig... men nedervåningen blev städad i alla fall övervåiningen får vänta till i morgon. har fått röjt en hel del på altanen idag med så nu går det att sitta där ute utan att vara omgeven av massa bröte som skall till tippen.
Ungarna har varit ute större delen av dagen så nu har båda två somnat gott.



Efter middagen idag gav vi oss iväg till Bolivia bazaren på angelicas skola.. tror det var 27 året i rad som de anordnade detta. Kändes som om hela orten var där plus lite till. Sällan man ser så mycket folk här i älvängen.
Lyckades i alla fall få tag i några fynd både till hemmet och till Elin. Var rätt trött då jag grejjat hemma hela dagen och som tack för det börjar ischasen bråka med mig och mensvärk på det... kände mig som ett ilkset monster balnd allt folk.
tur det fanns popcorne som man kunde muta Elin med när hon blev lite för grinig.


Nu skall jag slå mig ner i soffan med en kopp te och färska frallor som vi köpte. riktigt gott.
Imorgon bär det iväg till mamma

Kommentarer
Postat av: Nina

kikar in, önskar dig en trevlig dag på samma gång =)

2009-04-16 @ 13:48:22
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0