Grillkväll vid Hultasjön

Det var tänkt att bli en lugn Lördagskväll och Angelica skulle sova över hos en kompis. Men när mobilen ringde vid sex så blev de planerna ändrade. Det var Dennis som ringde och frågade om inte vi ville följa med till sjön som ligger här i närheten och grilla lite.
Otroligt nog så tyckte Fredric att det var en toppen idé. Så jag packade i ordning korgen med lite mackor till Elin korv till oss dricka och kaffe. Nikki fick följa med hon oxå eftersom de skulle ha med sig sin hund Rocky.
Dennis skulle igentligen ha köpt en påse med ved men det var slut så det fick bli kol. Sen gav skig killaran av in i skogen och letade ved eller rättare sagt allt som gick att älda kom de tillbaka med.
Kvällen blev riktigt trevlig Elin somnade i sin vagn och jag lyckades otroligt nog bli lite rund av fötterna då Dennis hela tiden såg till att jag hade en öl i handen. Rocky och Nikki sprang runt som tokar nere på stranden Nikki råkade trilla i sjön men som tur var hade hon selen på sig så jag lyckades fånga upp henne vid bryggan.
Vid elva tiden var det dags att dra sig hemåt och då blev det att vi alla åkte hem till oss för att spela lite tv-spel. Tror klockan var runt halv två-två innan vi kom i säng.




tack alla för en super trevlig kväll igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0