hemma idag

Det blev en dag till hemma med Elin.. både hon och jag har varit uppe större delen av natten så just nu vet jag inte vem som är tröttast... Dessa förkylningar får ta och ge sig nu. men det märks att Elin inte är bra hon sover redan för andra gången idag. Själv skall jag snart passa på att lägga mig en stund jag med.
vet inte om det är pollen jag påverkas så av men går runt med en bombtät näsa och huvudvärk till tusen. Har i all fall fått städat nedervåningen rikrigt ordentligt idag på förmiddagen så nu är det skinande rent när Fredric kommer hem från jobbet. Så med andra Ord är det han som får göra middagen idag.

ja just det skall ta nya kort på den där växten jag inte vet vad det är för nu har det kommit massa knoppas som hänger i klasar och är lila... helskumt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kanske är jungfrunäva? den där växten :)

2009-04-20 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0