Packat och klart

Nu har man äntligen gjort veckans sista arbetsdag. Den har rullat på riktigt bra men jag har haft en konstig känsla i kroppen att det var helg... har kännts helskumt men det är väl för att man redan ställt in sig på Ledigheten.
Kom hem i rätt hydsad tid idag med eftersom jag åkte med Andrea. Hämtade Elin på dagis och fick med mig alla kläder och regnkläder som vi skall ha med oss.
Sen mötte jag upp hundvakten som kom med Nikki.
Väl hemma satte jag igång och städade och sedan blev det mat. Medans kycklingen stod i ugnen började jag packa.. tycker det är så svårt att packa rätt vid den här årstiden man skall ha med kläder både för om det är varmt på dagarn och ifall det blir kyligt... ser ut som om vi skall vara borta en halv evighet. Sen blir det väl en del packning när man har barn med.
Så nu är det bara tandborste Nikkis skålar och lite sådant som jag skall packa ner i morgon på förmiddagen. Vi skall väl försöka komma iväg runt tolvtiden i morgon förhoppningsvis lyckas vi då jag inte vill komma upp allt för sent. Men samtidigt vill jag inte stressa iväg.. skall bli så skönt med sovmorgon.

Vad skall ni andra hitta på nu under påskhelgen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0