Pollen

Nu har pollen kommit och det med besked. har känt mig täppt en vecka eller så och misstänkt att det varit pollen jag känt av. Idag på jobbet fick ajg det bekräftat. har nyst som en galning hela dagen ögonen har runnit och kliat som bara den. Satt på balkongen hos Lena när det blåste till lite och då såg man hur ett stort gult moln yrde iväg från björkarna.
Måste vara pollen som gör att jag känner mig så trött och har en fruktansvärd huvudvärk. Skönt att fredrics lön kommer i morgon för här är en som skall köpa allergimedicin imorgon. Det är ett måste om jag skall klara av att jobba i helgen då de säger att pollen kommer explodera ute.

nähepp då var det dags att ta hand om en otålig dotter i matstolen som ätit klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0