R.I.P

Fick igår beskedet om att en före detta skolkamrat till min syster hittats död i ett annat Land. Han har varit försvunnen sedan i början av mars och alla hade väl förhoppningar om att han fortfrande skulle vara vid livet. Många har ställt upp både med att leta och skänkt pengar till fonden för att finansiera söknadet. Ibörjan när jag läste om försvinnandet kände jag bara igen hans namn men tänkte inte så mycket mer på det... Fören jag såg honom på bilder och förstod vem han var. jag minns honom som en stjyst kille som höll sig i bagrunden men var alltid lika glad. Givetvid går mina tankar till hans familj och vänner.
Det som tynger mig mest är att veta hur otroligt Ledsen min syster är just nu. Pratade en stund med henne på msn.. och vad skall man säga vi sitter på varsin sida av jorden. Hon har haft en hel del kontakt med sina gamla klasskamrater och annat under tiden som man letade efter honom och fick igår beskedet via sms. Måste kännas jätte jobbigt att vara så långt borta nä de flesta av alla sörgande och vänner finns här och kan stötta varandra i denna tragedi... men där nere sitter hon. Visst hon har sin kille och hans familj men endå Alla som vet vem han är och som kände honom finns juh här.

Syrran jag tänker på dig och det är bara att höra av sig om du vill prata
massor med kramar från alla oss här hemma

Kommentarer
Postat av: Terese

Du är alltid lika omtämksam...känns skönt och veta att även om jag e så långt borta så har jag alltid en storasyster som oroar sig och tänke på mig. Tack för det fina inlägget du skrev. Och så du vet, det kändes bättre efter vi pratade igår...tack. Kramar

2009-04-04 @ 08:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0