Snart dags att åka

Nu börjar det dra ihop sig att ge sig iväg till jobbet. Får hoppas kvällen går fort och vädret inte blir allt för dåligt under kvällen.
Morgonen har varit skön i alla fall Elin kom smygandes till mig vid sju men kröp upp i sängen och tittade på svampbob fram till åtta så jag fick slumra en stund till. Sen var det upp i med frukost och på med kläder.
Tror det var en liten dam som hade brottom till dagis idag.. hon slängde på sig kläderna och skulle gå innan jag var klar. Nu mera skall hon juh köra vagnen själv istället för att sitta i den så det tar lite tid att komma fram ibland men men nu hade vi juh god tid på oss.
Jag hann itne mer än att ta av henne kläderna så fick jag en slängpuss och hon tyckte jag skulle gå. Känns rätt skönt när lämningarna funkar så bra nu annat var det i början. Nu ser jag inte min skrutt fören imorgon eftermiddag då hon sover när jag kommer hem och sover när jag går imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0