sol och shopping

Vädret fortsätter att vara lika underbart idag med.
Morgonen har varit lugn här hemma Elin väckte mig vid åtta och tyckte det var dags att gå upp. Efter Elin ätit frukost och jag varit ute med hunden passade jag på att bada våran lortgris till hund.. det var verkligen dags för det.
Nu har jag varit duktig och lagt in alla våra räkningar och denna månaden ser riktigt ljus ut för en gångs skull. Känns så skönt att ekonomin äntligen börjar rätta till sig.
Så idag skall jag åka in och möta mamma i stan för lite shopping. Dels skall vi leta födelsedagspresent till min syster som fyller 20 i morgon sen blir det storhandling på apoteket med pollen medicin och festinghalsband och lite annat. Sen skall jag för en gångs skull unna mig lite kläder nu till våren. har 25% rabatt på kaphal idag så det blir nog in där och se vad man kan hitta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du gjorde några fynd på kappahl i dag :) Kram Jenny

2009-04-27 @ 20:38:29
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! Kikar in för att önska dig en härlig Valborgsmässoafton och för att tipsa om en nystartad tävling i min blogg där du kan vinna en valfri väggdekoration från Unik Dekor!

2009-04-30 @ 22:54:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0