söndag

Som vanligt när jag har druckit alkohol så vaknar jag före tuppen. vet inte vad detta beror på men det slår aldrig fel. SÅ idag var jag uppe innan sju... typiskt då det var bestämt att Fredric skulle ta Elin dag så jag fick sova lite.
Tröttheten kom först runt tolvtiden då jag hade svårt att hålla ögonen öppna när jag satt i soffan. Elin vägrade att sova middag idag men efter att hon och jag legat i soffan och tittat på film tillsammans så slockande vi båda två gott. Blev väckt av dörrklockan då Lena och Moa kom på besök. Tog lite tid innan jag vakande till men lite kaffe gjorde susen.
Tiv fyra var det dags för middag och jösses vad ungarna åt det var inte många droppar köttfärsås kvar i grytan när alla hade ätit klart.
Jag var nog inte den enda som var trött idag för när vi satt i soffan efter maten var det Lenas tur att somna till. Vid sex var det dags för dem att åka hem igen.
En annan som är helt slut idag är Nikki.. hon fick nog lite förmycket frisk luft igår hon har sovit nästan hela dagen idag *skrattar*
Själv väntar jag bara på att det skall bli dags för barnen att lägga sig så man kan slå sig till ro och bara ta det lungt resten av kvällen. Får se hur länge jag lyckas hålla ögonen öppna idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0