Tanten på ingång

Nu ser det ut som om tanten har tänkt att visa sig... en si sådär 22 dagar senare... har haft en del indikationer att så skulle vara fallet och värken i magen är ganska skarp nu och kommer bara i korta perioder... På ett sätt känns det skönt men samtidigt är man juh lite besviken. Men när skall denna jäkla kropp börja fungera då??? Nu kommer jag i alla fall föra dagbok över hur blödningarna är och hur långt det är till nästa.. så får gyn ta ställning till om jag eventuellt behöver hormoner för att kicka igång min ägglossning ordentligt igen. Det blev väl antagligen togrubbat efter jag slutade med mini piller... Det positiva är i alla fall att tanten kommer nu för innan hade jag ingen blödning alls var först i januari den bestämde sig för att komma tillbaka. Innan dess gjorde den uppehåll sen mars förra året.. lite segt.
Funderar på om jag skall köpa ägglossningstest och köra på med för att se om jag ens har någon ägglossning och när den är.. som det är nu har jag juh noll koll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0