Tidig morgon

Tänk vad mycket det kan göra bara man får sova två timmar till. Idag gick vi upp först vid sju då Angelica skulle gå upp för att göra sig klar att gå till skolan. Redan nu är andra maskinen med tvätt igång och jag har hunnit damsuga hela lägenhten samt vika in massa tvätt. Får se om jag itne skall ta och passa på att ta rutorna här hemma idag med eller om det får vänta till nästa vecka. Golven får vänta tills lillskruttan sover Sen blir det att göra lite fika och ge oss ut i den sköna solen
Skall se med om jag kan komma underfund med vad det är som kommer upp ur jorden i min rabatt... har juh inte en susning om vad som finns eftersom vi flyttade in i november men nu kommer både det ena och det andra men vad det är har jag ingen aning.

vad skall ni andra hitta på för kul i det underbara vädret idag

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tackar tackar =) jag har verkligen inte gjort designen själv eftersom jag och datorer inte går hand i hand hehe. Jag känner att jag egentligen inte heller har nån tid att sy, men denna var såpass lätt så det gick ganska fort ändå. Vi får väl ta sydagar i sommar :D

2009-04-02 @ 18:10:34
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0