Underbara vårdag

det är inte klokt här istter jag i linne i trädgården med den bärbara i knät och håller på att smälta bort i värmen. Nästan så man är lite glad över att skruttan är sjuk så jag fick chansen att njuta av vädret.
Men det märks att hon är dålig hon har sovit i över två timmar nu och verkar inte vakna än. Får se om hon börjar röra på sig när storasyster kommer hem om en liten stund.
Funderar på om man inte skulle ta och grilla lite till middag idag... tyvärr har jag juh en man som inte alls är lika förtjust i att sitta ute som jag. Jag bor i trädgården på våren och sommaren. Och så fort lönen kommer så skall jag börja plantera och göra iordning lite här.

haha där fick jag för att jag skrev att Elin sov som en stock... nu roppar hon från övervåningen. ha det så skönt så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0