vart tog solen vägen

Idag fick jag sovmorgon till sju i alla fall När angelica skulle upp till skolan och inte långt där efter vaknade Elin. Men det är rätt skönt att vakna så tidigt när man är ledig för jösses vad man hinner med saker. Har fått röjjt på övervåningen nu på morgonen som jag tänkt göra länge men inte fått tummen ur riktigt.
Mina planer att plantera lite idag grusades då jag såg att det regnade. Visserligen behövs det då det är rätt tort ute i mina rabatter. Får väl se om man inte kan få Planterat lite i krukorna till helgen istället.

Skruttan är förtfarande snorig och jag tyckte hon var lite varm igår kväll men humöret är rätt bra endå och nu på morgonen har hon vräkt i sig frukost.

Vid tolv idag kommer marianne bort och passar barnen då jag är tvungen att åka in på ett personalmöte i två timmar. Skall bli spännande och se om vi äntligen kan få reda på när vi skall ha semester sen är det en hel del punkter som skall tas upp nu inför sommaren . Men det är lite segt att bara åka in för två timmar. Förhoppningsvis får jag åka bil hem efteråt.

nä nu är det dags att göra iordning lite frukost till mig själv med.
ha en skön dag alla

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för dom fina orden! ^^ Jag ska försöka att inte ta åt mig av de påhopp jag fått. Men jag erkänner att det svider när dom skriver att jag inte är en bra mamma. Även om jag vet att dom egentligen inte kan uttala sig eftersom dom inte alls känner mig. Tack så jättemycket! Kram

2009-04-15 @ 14:12:57
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ohh det vore snällt men inte ett måste..

Jag menar mer några/en grupp som skriver att de ska sätta in pengar, ber om kontouppgifter och allt och sen inge mer.. :(



Så snygg design på din blogg!

2009-04-15 @ 22:10:50
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0