Det känns redan lite bättre.

Tänk vad lite sömn och distans från allt kan göra. Känner mig själv redan bättre och även Elin har lugnat ner sig och sover bättre. Detta var nog precis vad jag behövde. Känns riktigt mysigt att bara prata i telefon med Fredric just nu han ringer lite då och då för att höra hur det är med oss. Skall även passa på att träffa en del vänner som jag inte har haft möjlighet att träffa på ett bra tag.
Och alla ni som skrivit ni skall ha ett enormt tack för all stöttning det värmer oerhört att veta att så många bryr sig om lilla mig :-)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Skönt att du mår bättre - vi ses ikväll!! kram

2009-08-25 @ 15:43:40
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

så skönt att läsa att du känner dig bättre.. att det lugnat sig lite.. :) passa på att njuta nu gumman..kramar

2009-08-25 @ 19:53:37
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0