En Lugn dag med lite shopping

Ja då var det redan onsdag. Natten var lite bökig då Elin vakande medjämna mellanrum och ville komm upp till mig vilket gjorde att jag var riktigt seg i morse.
Igår kväll var jag iväg på ett Me and I party.... var riktigt skönt att åka iväg på nått helt på egen hand.Tack Carro för att du drog med mig. Givetvis hittade jag massor med fint med ekonomin tillät bara tre tunikor denna gången.
Idag har vi inte gjort så mycket dagen började lungt med lite bus inne och lite städande... lite får man göra som tack för att man får vara här. När mamma kommit hem från jobbet och Elin sovit middag så blev det en promenad till torget där jag kikade in i secon hand butiken och hittade två jätte fina jackor till Elin för totalt 70;- precis lagom för min budet just nu. Sen blev det giviet vis glass till Elin med vad annat när mormor är med och handlar. Det blev även en prinsesskrona med tillhörande väska.

Nu börjar man känna av saknaden av Fredric på alvar. Kvällarna känns riktigt tråkiga vi som alltid brukar ligga och titta på tv i sängen innan vi sommnar och han ligger och pillar i mitt hår. Här har jag datorn som sälskap sen är det bara att släka ner.... tankarna flyger mycket innan man hinner somna. Mycket om hur det skall bli nu när jag kommer hem igen och idag blev det juh inte  bättre då Fredric fick reda på att han inte får vara kvar där han jobbar... som tur är har han inte blivit uppsagd än i alla fall men man vet juh aldrig vad det där bemaningsföretagen kan hitta på tyvärr. Jaja på nått vis så löser väl sig allt tillslut.
nu borde jag verkligen sova om jag skall vara utvilad när Elin vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tre tunikor är ju mer än ingenting! =) Du får lägga upp lite bilder på dem sen. Kram

2009-08-27 @ 09:12:42
URL: http://emoen.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det var jättekul att du följde med!! :)

Usch så trist att F inte får vara kvar där han är - hoppas det löser sig! kram!!

2009-08-27 @ 09:22:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: sara

3 tunikor var väl inte så dåligt?

men visst var det mkr fint..

Hoppas det löser sig med jobbet för honom. Så himla jobbigt.

2009-08-27 @ 10:35:07
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0