Jag är fast!!!

Det har inte blivit mycket bloggade på det senaste... har igentligen inte suttit mycket alls framför datorn. Des har jag jobbat mycket kvällar och nu när jag var ledig i helgen och vädret uselt plockade jag fram ett av mina broderier... och typiskt mig så blir jag nästan som manisk och skall försöka hinna göra klart så mycket som möjligt på en gång.
Löparen jag håller på med nu har jag kommit mer än halvvägs på så det dröjer nog bara några veckor så är jag klar med den och kan avsluta de andra halvfärdiga projekten jag har.
När jag broderar måste jag har flera olika att altinera med om jag nu tröttnar på den jag håller på med just för stunden... Detta har lett till att jag har flera ofärdiga broderier men nu jäklar skall jag göra klart dem. Om inte annar är de toppen att ge bort i julklapp :-)

Lite smakprov på vad jag har gjort


Löparen jag håller på med nu


Babytäcket jag gjorde när jag väntade Elin


Något av det pilligaste jag gjort men fin blev den!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är så duktig! vill också kunna

2009-08-17 @ 09:20:23
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0