massa bus och lek hemma

Nu har jag varit hemma med Elin ett par dagar. Hon var varit småvarm på dagarna men på nätterna stiger febern pluss att hon drömmer så hon vaknar och är jätte ledsen. Detta har lett till att hennes mor bara har fått någon eller några enstaka timmar med sömn. det märks oxå att hon inte är helt bra när hon sover middag för nu är middagsluren runt tre timmar.
Har passat på att städa och grejja nu när jag varit hemma igår gjorde jag iordning i köket och idag blev det tvättning och storstädning av vardagsrummet. har även fått upp tavlor i både vårat och Elins rum nu. Fick även klippt gräset och rensat rabatterna i förmiddag så imorgon ger jag mig på akvariet. Elin är så påhittig nu så det finns inte förstår inte hur hon kommer på allt så den mesta av tiden går åt att leka med henne nu så man vet vad hon gör. Har även själv passat på att sova lite när hon sover middag.
Igår byggde vi tågbana genom hela hennes rum. Hon har blivit helt tokig i den gamla brio banan sen har hon hjälpt mig en hel del i trädgården med. En annan favorit syssla är att hjälpa mig tömma diskmaskinen och tvättmaskinen. Skönt att man får hjälp från någon ibland.
I övrigt har jag kännt mig lite underligt nästan nere fast jag inte riktigt vet vad det skulle kunna bero på. Drömmer väldigt och har svårt att somna på kvällarna. Tyvärr märks detta i mitt humör med då jag har väldigt kort stubin just nu. Men det är förhoppningsvis bara någon svacka man har hamnat i livet kan juh inte vara en dans på rosor jämt.


Elin i full fart med tågbanan

Elin gosar med bästa kompisen Nikki

Lite pyssel innan det är dags att sova

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hejasn..

så fina kort.. och jisses vilken lång tågbana..:)

är det er hund?? söt..



kram

2009-08-20 @ 13:35:40
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Kerstin

Brio är ju så ROLIGT! :D

2009-08-21 @ 11:00:22
URL: http://emoen.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Fina bilder=) Kramar till dig gumman! Hoppas att du får sova i natt!

2009-08-21 @ 21:37:30
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0