Nu börjas det *suck*

jaha nu var man hemma med första vab dagen för denna terminen. Elin har sovit som en kratta de senaste nätterna. Igår gick det väl ann att jobba efter tre timmars sömn men när hon idag höll mig vaken från ett och fram och tillbaka till fyra... sen ringde min väckarklocka fem. Insåg ganska snabbt att jag inte fixade jobba och Elin har varit varmt från och till nu hela dagen. Grinig och påhittig är hon med.
Morgonen startar hon med att vägra somna om när klockan är halv sex... sen när vi går ner häller hon ut hela flingpaketet på golvet efter det åkte hundens vattenskål ut på golvet för hon skulle tvätta med moppen. Just nu går det inte att släppa henne med blicken en sekund utan att hon hittar på nått nytt.
Får se om hon somnar nu i soffan till barnkanalen Var ute på en timmas promenad med Nikki så frisk luft fick hon och trött är hon men sova vägrar hon.
Kanske orkar hennes trötta mamma ge sig på att klippa gräsmattan och rensa rabbaterna i eftermiddag. Just nu känner jag mig totalt orkeslös och kämpar för att hålla mig vaken.
Får nog hälla upp en kopp kaffe till

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas att det blir bättre snart!

2009-08-20 @ 10:37:44
URL: http://emoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0