Nu har sommaren återvänt!!!

och det med råge. Var riktigt varmt att jobba idag men nu vågar man inte klaga direkt. Har varit rätt körigt på jobbet de senaste dagarna så jag har varit helt slut när jag kommit hem och bara stupat i säng. Nu är jag i alla fall ledig i två dagar innan det är dags att gå på helgens långpass. Känns lite märkligt att vara inne i vardagslunket igen men allt rullar på som vanligt. tycker knappt dagen hinner börja innan det är dags att lägga barnen och man själv sitter och gäspar i soffan.
Elins pottträning går super här hemma men på dagis får hon ha blöja då de inte har rid att påminna henne om att gå på pottan hela tiden och det tydligen hade skett en olycka... jaja tillslut gör hon väl som här hemma och tar av sig blöjan när hon behöver gå. Känns lite tråkigt bara då hon varit så duktig här hemma och är jätte stolt.
blir inte så långt blogginlägg idag då jag sitter och gäspar som en tok och det är dags för Elin att lägga sig.
Lovar att återkomma i morgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0