total sömnbrist

Min förhoppning var juh att jag skulle få sova lite natten till fredag då de andra nätterna varit så dåliga. Visst jag somnade runt tolv men vaknar i ett ryck som skrämde både mig och Fredric runt halv tre. Som vanligt var det en dröm som skrämt livet ur mig. Sen var det lugn i helsike att somna om för vem kommer gåendes om inte Elin.... och hon var juh inte det minsta trött utna skulle sitta och leka i våran säng. Fredric gjorde ett försöka att få henne att sova men då skulle hon bara klättra på mig. Tillslut orkade jag inte med det längre när Fredric hade börjat snarka och en Elin låg och sparkade på mig så jag gick ner till soffan. vad tror ni jag hör när jag gått ner och lagt mig jo en Elin som kommer dunsandes ner för trappan. nu var jag så less på allt så jag röt bara ifrån GÅ OCH LÄGG DIG. Tro det eller ej men hon kom inte ner och när jag gick upp sedan på morgonen låg hon i våran säng. Men jag somnade juh inte fören fem och sju var det dags att gå upp och väcka Angelica som skulle iväg till skolan.
Fy bubblan vad det tar på humöret när man inte får sova kände mig lika grå som vädret var igår och det räckte nästan att någon bara tittade på mig så var jag på väg att börja böla. Var ren vilja som gjorde att jag orkade mig igenom att jobba kvällen igår. Men jag tror mina tanter märkte att det var nått för jag sa inte mycket när jag var hemma hos dem och i vanliga fall gå käften i ett på mig.
Idag fick jag i alla fall sova till tio tills Elin bestämer sig för att bajsa ner våran säng. men jag känner mig redan som en ny människa bara för att jag fick dessa timmarna extra.
Ikväll är det stort kalas med hela släkten skall bli så kul att få träffa alla igen. Får hålla tummaran att vädergudarna kommer vara på våran sida ikväll då vi skall sitta ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0