Äntligen Fredag

Poff sa det så hade även denna veckan susat förbi en. ibland går tiden lite väl fort tycker jag. Elin är fortfarande väldigt förkyld. Det har framför allt satt sig på lungorna på henne och hon har svårt att hosta upp det. Igår verkade hon i alla fall piggare när jag kom hem från jobbet. Igår kväll fick hon hög feber igen och var helt borta men det är väl det vanliga med förkylningar att man blir sämmre på kvällen. fick i alla fall i henne alvedon och lite hostmedicin så hon somnade gott tillslut vid halv tolv. Förhoppningsvis hinner hon bli bättre nu under helgen. jag är juh ledig på måndag med så det blir en dag extra hemma för henne. Förhoppningsvis är hon så pigg at vi kan åka en sväng till Alum imorgon då Pingu kommer vara där. Hon som älskar att titta på Pingu hade nog älskat det. Sen skall även mina föräldrar dit så man kan ta en fika med dem. Skall bli kul att se vart min syster jobbar med har juh inte varit där mer en en gång och det var evigheter sedan kanske hittar någon trevlig bok med nu när det är rea.
Nu sitter jag och väntar på att Fredric skall komma hem så han kan köra mig till jobbet. Förhoppningsvis blir det lungt. Känns att det har varit en vecka med lite sömn eftersom Elin har vaknat rätt ofta på natten ochFredric hörjuh inte ett smack på nätterna så det har juh varit jag som fått ta det. Man har varit bra seg när väckarklockan ringde 05.20 tur man kan prata med mamma hela vägen till jobbet annars hade det nog varit risk för att jag somnat och missat helt vart jag skall av.
nä nu kall jag passa på att vila en stund innan jag skall iväg... Elin har äntligen somnat efter mycket om och men.
Ha en härlig Fredag nu och passa på att njut av solen det är helt underbart ute :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0