Äntligen går det åt rätt håll

Nu känns det som om vi äntligen kan bli friska här hemma. Magen har lugnat ner sig för min del och Elin har inte kräkts sen i går kväll. Fredric verkar bättre han med så på Onsdag är det tillbaka till jobbet och dagis. Känns skönt att äntligen komma tillbaka till vanliga rutiner igen.
Idag har vi haft besök av Moa och Lena som var här en stund och drack kaffe. Elin busade loss totalt med Moa och var helt slut innan de gick hem.
Sen har jag äntligen fått bytt vatten i akveriet igen det skulle varit gjort för längesedan men det ena efter det andra har kommit imellan men idag fanns det inga ursäkter längre så det var bara att ta tag i det.
Ett annat tecken på att det går åt rätt håll här är att jag fått tummen ur och lagat middag idag.. var ett par dagar sedan vi satt alla och åt tillsammans. Testade att göra kötbullar på löksoppan jag köpte på krydddemot. Får nog säga att det var de godaste kötbullarna jag har gjort och de var lika uppskattade av resten av familjen.
Nä nu borde jag ta mig i kragen och ta hand om all rentvätt som ligger på övervåningen börjar lbi lite tomt i alla lådor och garderober. Skall nog passa på att slänga Elin i badet en stund med. Sen blir det att sitta ner i lugn och ro med lite kaffe och semla som gubben var iväg och köpte förut.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad skönt att ni börjar bli bättre!

2009-02-09 @ 21:02:57
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Calle Blåholtz

hej, Svärdotter !



detta är väl ingen kommentar direkt , jag har ingen e-postadress till dig.



Jag håller ju på med rovdjur och nu har jag startat ett upprop som jag vill folk ska skriva under .

Jag sände det till fredric men han var måtligt intresserad men det är knske du.

Här är länken till sidan.

http://upprop.nu/0450 sänd det gärna till alla andra du tror skulle skriva på.

Krama om mina barnbarn

Kram Calle

Ps har du både en man och en sambo ?? den uppfattningen får man när man läser din profil DS

2009-02-12 @ 09:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0