äntligen

Det var riktigt skönt att vakna idag trots förkylningen när man ser solen lysa för första gången på evigheter. Tänk vad mycket det gör bara den visar sig en stund... man blir på så gott humör. Tog en halvlång promenad med hunden nu på förmiddagen. Tror vi var ute en timma eller så. Får se om jag kan få med mig Fredric ut på en promenad sen innan vi skall ner till gbg och hämta Elin idag.

jahopp då var körslaget avgjort och igår var det svårt att välja en kör båda var superduktiga... Det går inte att undvika att sakna den tiden man själv sjöng ikör när man tittar på programmet... har funderat på att leta reda på en kör här uppe men när skall jag hinna med det... hinner juh inte ens träna som jag önskar. jaja vi får se hur det blir längre fram. Tror att det bara finns kyrkokörer här uppe desutom. Och de som känner mig vet juh att jag inte är direkt kyrklig av mig.

Nu är kaffet färdigt så jag skall ta och krypa ner i soffan en stund till innan jag försöker ta tag i hemmet lite idag... kan juh inte se ut som ett bombnedslag när båda barnen kommer hem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0