Då var det dags igen

ja jag vet inte riktigt vad jag skall säga..... Elin är dålig igen. Började med att hon fick feber natten till lördag sen har hon bara blivit sämmre och sämmre under helgen. Så nu är hon dunder förkyld som tur är kan vipussla rätt bra denna veckan så vi slipper vara hemma så mycket för om jag skall vara ärdlig har vi inte råd med det.
så imorron när jag jobbar kväll börjar jag lite senare än vad jag skulle gjort så Fredric får jobba påfrmiddagen. Sen kommer Angelicas mamma ta hand om Elin på onsdag och torsdag då jag jobbar dagen eftersom hon inte förlorar så mycket på att vara hemma.och på fredag får jag och fredric dela upp det igen. Skönt att det går att lösa... stunder som detta saknar man att man intebor lite närmre mamma för jagvet att de hade ställt upp med en gång men nu funkar det juh inte på grund av avståndet tyvärr... förhoppningsvis behöver hon inte vara hemma hela veckan men lika bra att planera så man är förberädd ifall det blir långdraget.
hade juh hoppats på enbarnfri helg nu men det får vi väl se om det blir av...vill juh inte lämpa över en snorig och febrig unge på någon annan. Tycker mamma och pappa har haft sitt nu med sjukdommar så jag behöver inte komma släpandes med fler.

nä nu skall jag sätta mig i soffan och bara njuta av en kopp kaffe i lugn och ro

Kommentarer
Postat av: Lotta

Känner igen det där, vår pojk är inne på sin tredje vecka nu med förkylning och feber. Ska iväg till vårdcentralen igen men jag har inget hopp om att få hjälp där, förutom ett intyg till skolan.

2009-02-24 @ 09:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0