En lugn och skön dag.

idag har varit en riktigt slö dag. Marianne kom tillbaka med Elin runt två och då bara för att hämta lite mat och blöjor eftersom ANgelica ville att hon skulle följa med dem hem. Så jag gjorde iordning en väska och sen gav de sig iväg igen.
Sen tyckte jag det var dags för min kära man att vakna. uppenbarligen var han ordentligt trött idag. Gjorde iordning lite mackor och oboy till hans frukost och gick upp. stälde även blomman jag köpt på hans nattduks bord.
låg och tittade på tv och käkade frukost en stund tills jag kände hur otroligt trött jag var... så jag la mig ner bara för att vila ögonen men poff sa det så hade jag somnat. Gullig som min man är lät han mig sova och kom upp vid halv sex för att fråga om middagen.
kände mig jätte seg men gick ner och började med maten. Tyvärr blev det ingen höjdare skulle gjort en go gryta med fläskfile men den blev aldeles för salt så nästa gång håller jag mig till ett recept jag känner till.
så nu sitter vi bara och myser i soffan i väntan på att melodifestivalen skall börja... är även snart dags att lägga lilla skruttan. håll tummarna för att hon sover inatt och låter oss sova.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-02-15 @ 14:02:05
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0