Lurad

Efter att hela dagen igår stort sett varit fri från kräkningar så trodde man juh att faran var över för denna gången. Men tji fikc jag. Elin kröp upp i våran säng och precis innan Fredric skulle gå upp med henne för jag skulle få sovmorgon så spyr hon ner hela mig och mitt täcke. Det var juh bara att gå upp och börja göra iordning. Först tvättade jag av Elin och mig sen Fick fredric ha kolla på henne medans jag bytte allt i sängen och vädrade.
fredric var helt slut då han har legat och hostat nästan hela natten. så när jag var färdig skickade jag upp honom så han kunde lägga sig en stund till. Sen var det bara att sätta igång här nere. Slängde igång en maskin tvätt till tror det blir sjunde i ordningen på bara ett par dagar nu.
efter en stund pockade Nikki på uppmärksamhet så då var det dags för henne att gå ut. tog en lite längre promenad idag så man fick i sig lite frisk luft.. just nu känns det som allt luktar spya här hemma. har i alla fall hunnit damsuga plocka undan och dragit igång diskmaskinen.. golvet får vänta lite då mitt huvud gör för ont just nu. Sen väntar fem maskiner tvätt på att bli strukna vikta och in i skåpen... så jag vet juh vad jag skall göra idag. Nu hoppas vi på att det var sista gången Elin kräktes men får nog hålla henne hemma på måndag eftersom de vill att barnen är kräkfria i 48timmar innan de kommer tillbaka. Fredric är juh sjukskriven t.om. torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0